Australija-sa sesirom ili bez??

Ja u osnovi ne volim nista na glavi da nosim,nikakve kape,nikakve kapuljace,nikakvi sesiri.

I tako citav zivot,i mogu slobodno reci da u mom slucaju ona narodna

"cizma glavu cuva,subara je krasi"  potpuno je tacna.E sada,u Australiji sunce..przi..cesto sam i prije slusala MORA se imati na glavi nesto.I kupila sam ja nesto,kupila sam sesir..ali tipicno ja,MORAO je biti supljikav,makar.I..hajd.Ali,pod sesirom meni je tako vruceeee...gore mi nego bez njega.I onda sam ja mojim okicama posmatrala situaciju na terenu..NAJMANJE ljudi i ima nesto na glavi!!!!.Mladi svijet rijetko ista.Starije gospodje nose bijele sesirice,cini mi vise da bi i bile gospodje sa sesirom:)IZVINITE ako koga vredjam,nakane mi ciste:)

Azijatkonje nose majusne suncobrane zivih boja.....TAKO ja skontah

meni ne treba sesir.Imala sam nekoliko vrsta lepezica za mahanje,ali ni one ne pomazu..bolje je kad se mahnes smotkom novina,npr:)

I tako eto prodjoh Australijom bez icega na glavi i bi mi dobro.ali zato one vece osvjezavajuce mirisljave maramice su zakon:)))

Njih nisam mogla nakupovati...one su mi bile vjerne druge u borbi s vrucinom...Ja bih po 2-3 stavi na glavu..kosica poprimi vlaznost i miris..DIVOTAAA:)

Moj patent ili tako nesto..nije bitno

Nek je insan ziv

sa ili bez sesira u Australiji

individualna je stvar.

Vasa sPonTy :)

Komentariši

