Busenje usiju u Melbournu

Vasa SpOnTy u sustini se malo cega boji,i uglavnom svoje strahove i prevazilazi...polako ali sigurno.

Ali sad cu vam ispricati nesto..Ja ,zena od finih godinica i kilica koje nisu bas po normama,hahah(Bile su nekad,ne mogu duse gubiti)

Helem

davno ko curici moja mama rahmetli probusila mi usi.JA htjela..tako mi pricala..a bila tek 4 godine stara.Mali djavolicak..

E s vremenom vadila ja i mijenjala nausnice..pa onda jednostavno vise nisam nista stavljala u usi.

I moje rupe u usima zacepile se.E tada su mi pocele faliti.GODINAMA!!!!Mastala sam i sanjala kako sam ponovo probusila usi PISTOLJEM(kako sam se samo bojala i rijeci pistolj za usi)

I tako

sanjala

i kukavica bila.GODINAMA.

dosla ja u Australiju kod Alme a ono

moja Alma malo malo pa druge nausnice stavi u usi svoje..gledala ja ko maca u zabranjeno meso..

I SKUPIH snage i kazem Almi

vodi me da mi neko probusi usi!!!Alma se okrenu oko sebe(bile smo,a gdje nego u shoping centru)

i kaze ovdje ima sigurno kakav Indijac..oni to rade.I NADJOSMO ga iz prve.Ma nemadoh kad ni vazduha udahnuti

vec sam sjedila..Uzeo Indijac onaj pistolj..ucinio mi se zaista ogroman

ne vidi ni kad je stavio one mindjusice TEMPORALL

sto kazu

prije me samo pitao KOLIKO cu rupa!!Sta koliko..pa nisam ti ja neki hipik..hocu 2 ali prave.I

tako

treptaj oka i JA SAM IMALA MINDJUSICE u usima!!!!!!ODAVNO nisam bila srecnija;))))Da jednu gospodju vremesnih 60 godina tako sitna stvar obradovati moze...e da mi ko pricao.

trazi Indijac 10 Australskih dolara,u Eurima to je upola,znaci 5€

Dadaoh mu ja sa halalom 20 Australskih dolara..gleda cojk..zasto,sta sam uradio? pita zbunjeno.

Nista rekla sam

ali za mene je to ko SUNETLUK za vremesna muskarca.

tako smo se svi smijali.ja,Alma i majstor lake ruke Indijac.

Eto

i sad ja imam ponovo probusene usi

kupila sam kolekciju nausnica

uzivam i mijenjam ih svaki dan.

Bas sam hrabra,jer

savladah jos jedan moj strah.

Eto

malo sale o vasoj SpOnTaNoJ.

Komentariši

