Great Ocean road-12 Apostols-Melbourne

Kad se nadjete u Australiji na mjesec dana onda morate zaista imati super isplanirano vrijeme za posjete onome sto vrijedno posjeta je.

Kad sam sletjela na Melbournski aerodrom vec sam imala svoj plan.Trebate se unaprijed podobro obavijestiti,fala Bogu putem interneta sve je moguce.Jos u mojoj Njemackoj nasla sam vazne turisticke agencije Melbourna koje mogu vase zelje i ispuniti.

Ovo je moja isprobana Web stranica

preporucujem svima koji se nadju kao ja na tudjem tlu,zeljni znanja i saznanja.

www.melbournetours.com.au/great_ocean_road.html

Za 12 Apostola cula sam poodavno kao atrakciji vrijednoj da se vidi kad se nadjete u Melbournu.Sta je majka priroda u stanju da napravi covjek jos nije uspio i kopirati...na ovom cjelodnevnom izletu sa luksuznim autobusom,sa klima uredjajem do maksimuma,sto je meni jako bitno,da bih se i u vreloj Australiji osjecala ugodno,ja sam zaista uzivala.-

Sve reklamne slike i poruke jos se odnose na 12 Apostola...mada se jedan apostol srusio sam od sebe prije dvije godine,ocito da agencijama treba vremena da to sve sad i preprave na 11 Apostola

Svejedno,ljepota nije umanjena.

mislim da sam vec u vise navrata pisala da mi voda posebnu snagu daje...Pacifik koji s jedne strane udara Melbourne ucinio je da sam Melbourn svrstala u listu mojih svjetskih gradova favorita:) TO ogromno,nesagledivo vodeno prostranstvo vasu Sponty podmladi,nahrani,snagu joj da.Cini se mogla bih pjesaciti uz oceane NEOGRANICENO...Takva sam,jednostavno.Pravi vodeni znak horoskopa..KREBS ili RAK

Ja i moja Alma bas smo uzivale toga dana.Jutro je bilo relativno "svjeze"

poslijepodne upeklo je Austrasko nemilosrdno sunce

ali uz ocean,Pacifik,rekoh vec

moze se podnijeti.Imam jako puno slika napravljanih toga dana na tom izletu..Pokusat cu napraviti neki rezime.

Temperatura pijeska mislim da je bila najmanje 40°C...mislila sam izgorit ce mi stopala,al eto

Alma mi rece da se i tu slikamo...Mala plazica gdje ne dolaze ajkule ,garant:)))

 

Kliknite bar na poneku sliku

uzitak je tada zaista veci...Grehota je i gledati Pacificki Ocean u malom izdanju..pustite

ga da vas rashladi

i snage vam da`

Kao sto je meni dao.

Vasa reporterka,vasa SpOnTy

Komentariši

