Melbourne-47°C-I JA u njemu…

Bila sam u Melbournu dok je gorio..Da,

jer pozari su lizali gradske granice.U proslu subotu zabiljezena je temperatura od 47°C.Toga dana ja i moja Alma bile smo pozvane u goste nasim Zenicanima koji zive nedaleko od Alme.Do njih smo se vozile vozom u kojem je,hvala Bogu,klima radila pristojno.Od stanice do njihove kuce dogovorili smo se da oni dodju kolima po nas.

Kako to izgleda u Australiji?.Sa stanice do parkiralista gdje su nasi domacini bili sa kolima, ne trebate vise od 1-2 minute.Ali to je vjecnost kod temperature od 47°C.Ja sam to dozivjela kao kad bi vam neko pred vama otvorio rernu gdje se pece recimo pecenje,pa vam onda ne da da maknete odatle.Doslovno tako.Za tih 1-2 minute do ulaska u kola

vi se zajapurite ko da ste satima bili na vrucini,NORMALNOJ.U licu ste crveni,oko vas titra vruci vjetar..Ja sam mislila da necu uspjeti!!!Zaista!!!

Kad smo usli u kucu gdje je klima radila punom parom,jedno vrijeme niko nista govorio nije.tada se valjda presabires pa ti cudno i istovremeno drago da si uspio.Tako nesto ne bih vise sebi pozeljela.DIVNO je u zemlji gdje je hladnije,u mojoj Germany,npr:)

Hvala ti Australijo,divna si zemlja,ali ljeti definitivno nisi moj tip.

Citam pozare podmecu ljudi,ako se tako ti monstrumi mogu uopste nazvati.Citam dalje,svi takvi koje uhvate,po Australijskom zakonu bit ce na smrtne kazne osudjeni.

do sada je negdje oko 200 ljudi ta plamena stihija progutala..O broju zivotinja stradalih,nema niko tacnih podataka.bas je tuzno..gledala sam samo dan prije tih pozara Koale Australijske,kako opijene eukaliptusovim miomirisima,okacene spavaju...mozete ih slikati koliko hocete,ne reaguju.Pa mi naumpade,kako tako uspavane samo izgorile su,jer tako opijene,one ne mogu nigdje pobjeci.Tuzno...

Drago mi je da sam konacno kod kuce,moja Alma pocela je nakon godisnjeg da radi.

U starackom domu sa 90% Deminenc stanara.Nek joj je dragi Bog na pomoci.

ZELIM Australiji HLADNIJE dane

Da ljudi mogu normalnije da disu..ako nista drugo.

  

Kliknite i pogledajte uspavane koale.

Komentariši

