Melbourne-Moja zapazanja

Kafici STARBUCKS  moja su slabost..Moj stariji sin dok studirao u LA radio je kao student u ovim kaficima.OSTALI mi dragi

Ne mogu promaci da ih ne zapazim.

Ima nesto u Australiji meni neobicno.MOZETE da sve pipkate po najluksuznijim buticima,NIKO vas nece pitati"trebate li pomoc"..pa onda i kad odbijes pomoc a "ljubazne" prodavacice nastele se pored vas i ometaju vas u birkanju..gledanju.TO bas mrzim u Njemackoj.

REKOH

u Australiji mozes da pipkas i premeces sve niko te ne ometa.Tako i ovaj KRALJICIN hotel

Ja i moja Alma smo ga pregledale sve do soba

luksuz prve klase i niko nas nije upitao sta trazimo ili jesmo li mozda gosti.

Tako nesto u Njemackoj ne postoji.

Ovaj most preko rijeke Yarre veze dvije strane Melbourna

ne znas koja ljepsa je...

Ovaj ulicni zabavljac treba samo par kanti,i muzika je tu:)

Pa ko voli nek izvoli...

A gospodin Milan Simic Almin je prvi komsija..U Australiji,kako rece,citav zivot.Majstor za sve,sto bi mi rekli.Covjek zlatnih ruku.

Hodajuci avenijama Melbourna naidjosmo na ove ljubitelje HARIKRISHNE

Culi mene i Almu kako na nasem pricamo i javise nam se dva Poljaka..Oni vam u Australiji dodju ko rod..Poljaci.Meni bi neobicno ONI  i HARIKRISHNA...

Ali

u Australiji sve je moguce...sve funkcionise.

Melbourne je definitivno grad-metropola mladih.80% zitelja mladi su ljudi..Bas mlad grad..bas lijepo boraviti u njemu..covjek se nekako podmladi...

Bila sam u Melbournu u vrijeme mirnih demonstracija...

 

U srcu Melbourna,preko puta teniskih igralista,prostire

se Kraljicin Garten ili vrt.

I inace pada u oci kako jos jako puno Australije nosi naziv po njenom velicanstvu.,mnoge ustanove,skole

ulice.

Pitala sam rodjene Australce smeta li im to lagano.Rekli su mi da postepeno i diskretno nestaju ta obiljezja..JER Australija tezi i postat ce,kazu,REPUBLIKA.

A kraljica ce se morati drzati svoje kraljevine...

Toga dana,isle smo "malo" u shoping

Bilo je nesnosnih oko 40°C

Nebo je drdhtalo od vrucine..sa nekom crvenom prasnjavom bojom...Tada JEDVA cekate uletjeti u klimatizovane shoping-centre

Vani se zadrzavati,

jednostavno  tada je nepodnosljivo :(

 

Eto

ovaj mali rezime slika za ovaj put...

Pogledajte i dozivite Australiju.

Vasa SpOnty

3 responses to “Melbourne-Moja zapazanja

  1. Sto ja volim ove tvoje slike:) pravo su osvjezenje:)

  2. Tek sam na pocetku:)
    Vjerovatno znas da selimo u Spaniju
    konacne pripreme teku
    Pocetkom sljedece sedmice idemo,
    pa onda kad stignem i ovdje i na onom bloggu
    opet da aktivno ucestvujem.
    I ti si ,cini se,Mallorcu pominjala?
    Na mom drugom bloggu(ovdje) im ponesto i o tome cosku gdje mi idemo.
    Citamo se ,Mayo:)))

  3. http://sponty.wordpress.com/

    Moj Spanjolski blogg
    ako ga vec nisi skuzila:)))
    Pusaaaa:)

Komentariši

