Melbourne-polako ga upoznajem-Cini se ,lako se orjentisati u Njemu:)))

U svim vecim metropolama svijeta postoji tkz.TreffPunkt.tu se slivaju kolone ljudi,da bi odatle opet svako svojim putem dalje nastavljao.Tako je i u Melbournu.Zeljeznicka stanica i odmah preko puta Federation Squar bas su to...TreffPunkt.

Tu sam svaki dan bila,zadrzavala se i isla dalje..i opet navecer tu pa na voz do moje Alme.Cijelo vrijeme.Upoznala sam srce Melbourna ko da tu sam vec godinama bila.I lijepo mi je bilo.

To je zelj.stanica grada Melbourna

A to je cuveni Federation Squar,djelo arhitekata iz Evrope.Napravljen je po Evopskom uzoru,trebalo jenekoliko godina da ga Australci i prihvate.

Sada je to glavna zila kucavica grada Melbourna.Tu je hiljade i hiljade ljudi cijeloga svijeta pratilo nedavni spektakl sa teniskih igralista.Bilo je zaista fenomenalno.

Ovo je najvisa zgrada grada Melbourna...88 spratova.

Gore na vrhu,gdje vas liftovi  podignu za nekoliko sekundi ,pruza se divan pogled na Melbourne i okolicu.

Napravila sam puno slika bas sa vrha te zgrade..Pokazat cu to kad dodje na red.

Kroz Melbourne tece rijeka Yarra:)

Ja obozavam gradove sa rijekama,ne znam objasniti,ali u takvim gradovima ja se jednostavno osjecam lijepo.Voda mi daje posebnu energiju,i ja to zaista osjecam.

Komentariši

