Nasi u tudjem svijetu- Ismet iz Brckog

Poludnevno putovanje u proslost.

Sa vozom na parni pogon,poseban dogadjaj.Kao da vrijeme zaustavilo se.

Kroz Yarra Valley,dio Melbourna uz rijeku Yarru....Toga dana,petak,06.02. 2009 bio je dan izmisljen

za takav izlet.A vozac i ujedno vodic na putu usput nam je rekao da se na taj izlet ne ide kad velike vrucine su,jer je to dio zasadjen drvecem,eukaliptusima,koji gore ko luch..zbog svojih prirodnih etericnih ulja.

U vozacu -vodicu koji je govorio perfektan Australski engleski PREPOZNALA sam naseg covjeka!!Na prvi pogled!!Za to imam zaista poseban dar.

Moja Alma nije bas bila moga misljenja

Ispostavilo se,bio je to Ismet iz Brckog.U Australiji vec 40 godina,dosao kao 10-godisnji djecak.

Svijet je mali,zar ne?

Par slika sa tog putovanja

To je original uniforma toga vremena:)

Prijatni gospodin  rado mi je pozirao,samo sam mu rekla da "ga u Evropu nosim".Usput,rekao mi NIJE JOS nikad bio u Evropi..iako svijet mali je.Izgleda,ipak

kako za koga.

NAS Ismet imao je konzervicu sa zitom za lijepe papagaje...

Naravno,PREKO VEZE:))

dobila sam i ja zita i pokusala se papagajima "dodvoriti".Nisu me kljucnuli.naprotiv bili su pitomi ko da se odavno poznajemo.

Nas Ismet:) Rekao mi je da odkako je u Australiji,nikad nije bio u Bosni.

Rekla sam mu da cu ga ponijeti:) u Evropu.I to je nesto.Svijet je mali.

Nas Ismet.Rekao mi je da vec 20 godina radi posao vozaca-vodica na turama kroz Australiju.

Ima i jedna losa..vijest

Naime,sutradan,ova tura nije bila na dnevnom redu.Toga dana,subota,07.02.2009

u Melbournu je haralo 47°C.

GORILA je i suma kroz koju smo mi dan ranije prolazili.Izgorile su mnoge zivotinje.

Koale koje sam nekako sa sjetom gledala toga dana ,koje su uspavane eukaliptusovim miomirisom ,nekako skoro bezzivotno visjele o granama...nisu imale sansu pobjeci.Bila sam bas tuzna...jadne zivotinje...

PS:

Za zainteresovane evo i adresa moga putovanja toga dana.

www.puffingbilly.com.au/

Komentariši

