Sesir za supruga:)

Razmisljala sam sta kupiti dragom suprugu u Australiji...

I..kupila sam mu pravi kaubojski ili ti Australski kozni sesir!!!!

A..otkrila sam i tajnu kako Australci nose sesire..kozne...da se ispod njih ne znoje

a kad vjetar je, da im ne pobjegne.

Naime

Australci prvo zavezu na kosu,odnosno glavu(pa nemaju svi kosu,je l tako)

zavezu marame bas ko ova omladina po Big Brotherima...one pamucne marame.

E onda na njih natakare sesir.

i STOJIII

sesir

ne mrda.

A jedan Almin poznanik

rodjeni Australac mi je rekao i ne znoje se ispod koznog sesira kad tako urade.

Eto

sve ostalo

do mog supruga je

sa maramom ili ne

(mislim,i Haris Dzinovic nosi marame tako!!!!,naumpade mi upravo)

Ja sesir kupila....mom suprugu.

Komentariši

