Let za Sydney

Sedmica od 28.01 .2009 do 02.02 2009

bila je najtoplija u Melbournu u posljednjih 90 godina.

prosjecna temp. kretala se oko 46°C..

Ja nikad nisam nigdje bila na takvim vrucinama

nisam htjela da TESTIRAM sebe i svoje zdravstvene mogucnosti

a i inace vise volim NORMALNE temperature.

Za tu istu sedmicu za Sydney je prognozirano prosjecno oko 30°C

TAMAN!!!!! Mada i to je da ti mozak frca..ali rekoh..manje frca

Te ti ja i moja Alma sebi kupimo Avionske karte za Sydney.

ispostavit ce se da NISTA pametnije nismo mogle uraditi.

Ostavile smo Melbourne i krenule za Sydney:))

Prvo smo na "Alminoj" stanici Jarreville sjele u voz,

Zatim Aerodromskim busom do Melbourne-aerodroma...

A onda avionom do Sydneya...let traje jedan "debeli" sat...

U Motelu  " Formel 1 "

rezervisale smo nas boravak za tu sedmicu.Sa savrsenim

klima-uredjajem,

najvaznijoj potrebi tih vrucih dana...

Prve slike Sydneya,komsiluk naseg motela...

Ispostavilo se da smo izabrale savrseno mjesto

u najljepsem i najposjecenijem dijelu Sydneya....

sa prozora nase sobe vidjela se Opera Hous :)))))

Slijedi put do Opera Hous,od naseg Motela

pjeske...

kojih 15 minuta.

Fantasticno!!!!Bolje ne vjerujem da moglo je biti...

KINGS CROSS

Ko god dodje u Sydney

pita kako naci taj dio grada

A ja i moja Alma

TU stanovale...

William Street

NAJLJEPSA ulicaaaa

Najbolja lokacija za boravak u Sydneyu.

Koje zeleniloooooooo

toga u Melbournu nema

jer klimatski uslovi u Sydneyu bolji su za ljude i vegetaciju

Za vasu SpOnTy

takodje:)

Evo nas kod Hyde Parka Sydney

Oaze za odmor...

Desno od Hyde  parka..nastavljamo ka Opera Hous :)

Crkva..i naravno vjencanje...

Eukaliptusi

Koja gracioznost

savrsenstvo prirode..SpOnTy mora da ih uslika...

Meni je svaka gradjevina unikat

sta uslikati..sta preskociti...

Vec smo u SKUPOM dijelu Sydneya

hoteli se nizu jedan na drugog.....

Gosti dubokog djepa "vole" biti blizu..Opera Hous

A Boga mi,i ja i moja Alma

bile smo blizu..skoro i ne moze blize :))))))

Samo vi mene pratite

ako se kojim slucajem nadjete u Sydneyu

slijedite moje stope..od Hyde parka do Opera Hous..Ne treba vam

vodic..tu su ove moje slike..nema da zalutate

A ..Sydney je to

Metropola

Boze koja ljepota:)

Ja sam SAMOJ SEBI obecala

opet tu doci...

Naidjoj i na njih..KaO

Otac i kcerka

zajedno u borbi protiv kila..

rekoh

dok dodjem drugi put

druge slike cu vidjeti,,nadam se

Zelim im uspjeh:)

Nesto kontam

Moja Alma je cijelo vrijeme isla ispred mene

bas ko Turcin u Njemackoj

ON

pa familija izaaa:)

Hoteli..jednakooo:)

Turisti samo pridolaze..busovima

Jos malkiceeee....Sad iza coska..:)

  E ne moze vise slika ni PICASA da apsorbuje..

Nastavak u sljedecem postu.

Vasa SpOnTy

 

   

 

Komentariši

