St.kilda

St.Kilda

zove se ulica Melbourna

ali i dio grada..

To je omiljeno sastajaliste mladih i inih koji prolaze Melbournom..

Ima fantasticnu plazu..

St.Kilda Beach

puno lijepih restorancica uz Pacifik-Ocean...

Meni malo ko neobicno..Sezona ljetna

a malo svijeta na plazi...i

nema onih Spanjolskih suncobrana

niti lezaljki uz njih..

Nema ni drvenih "prostiraca" do vode,

da poslije  nisi bas ono sav od pijeska.

Ali

ovo je ocito Australija

drugacija od Evrope,u najmanju ruku.

Pacifik je izbacio i ovu biljku-zivuljku

Cula sam da u zelatinskoj spodobi puno otrova je...

                              * * * * *

U februaru svake godine u St.Kildi bude i festival

Mnogi bendovi nastupaju

svijet se druzi

seta

teferici

jede

i uziva...

Ovaj ulicni zabavljac bas zna svoj posao:)

Savrseno manipulise ljudima.

 

 

 

 

Ovdje smo rucali..

Upoznala sam puno mladih iz Njemacke..

Tu dolaze na godinu dana

kao studenti

dobiju radnu vizu

uzivaju u Australiji

i ponesto i zarade...

 

To su plakete -apeli

da se voda stedi...

Jedna opaska autorice snimaka.

Ovo je uslikano u nedelju,08.02.2009..

Po nebu mozete vidjeti da nije bilo 40°C

nije bilo,zapravo  ni 30°C..

A SAMO DAN RANIJE

07.02.2009

zabiljezeno je u Melbournu

 REKORDNIH ,u zadnjh 90 godina zabiljezenih,

47°C

GORILA je Victorija

Australska

Vatrena stihija lizala je cak rubove Melbourna...

Priroda je

najmocnija..ipak

Dragi moji bloggeri

ovom reportazom bih zavrsila moj kraci rezime

"Melbourne mojom kamerom"

slijede izvjestaji iz grada ljepotice

iz SyDnEyA

Do tada

uzivajte u ponudjenim slikama.

vasa SpOnTy

2 responses to “St.kilda

  1. Ej gledam opet slike, lijepo..
    htjela sam te davno pitati ovo..sta te je najvise iznenadilo ili ono nesto bilo neobicno tamo?

  2. Mayo
    od kako sam bila u Australiji
    ja sam je jednostavno zavoljela.
    SVE je drugacije nego u Evropi
    SVE je vece:))))
    Hiljade ljudi raznih boja oko tebe i sve funkcionise savrseno..ko da svi isti su.To je fantasticno.
    Dalje
    u po Sydneya
    u najluksuznijem butiku
    mozes uci i ispipati sveeee
    isprobati kako ti stoji haljina od 2000€ koju nikad nisi ni pipnula rukom ne do bog obukla
    da na trenutak vidis sebe nekako drugaciju..I NIKO TE NECE ni ruzno pogledati
    a kamo li upitati kupujes li to..TI SAMA reci ces sto hoces.Prodavacice ti ispine tada zelju.
    to me fasciniralo..recimo
    U mojoj:9 Njemackoj
    ja zapravo i ne ulazim u skupe butike
    sa vrata te cekaju i po dvije DOSADNICE prodavacice
    i ne do Bog ti sta da pipnes.
    Tako je svuda
    i na ulicama,i na pijaci
    Divota
    mlada zemlja(80% su mladi ljudi:)))))
    Zemlja 150 razlicitih naroda
    sve funkcionise perfektno..TO me opcinilo
    Osjecala sam se u Australiji tog mjeseca tako lijepo
    ko da tu najmanje 10 godina bila sam.
    Raspisah se ja
    ponese me
    jer Australija je nesto najljepse sto mi se desilo pa sigurno u zadnjih 5-6 godina.
    OBECALA sam sebi
    ici cu ja jos u Australiju
    Ici cu sa mojim suprugom
    i on MORA tu zemlju upoznati.
    I preporucila bih svima
    da upoznaju divnu Australiju
    Divnu
    u svakom pogledu.
    pozdrav
    Sutra idemo u nase nove pobjede
    u Alicante-Orihuela Costa.
    javim se ja otamo,naravno.

Komentariši

