zelene oaze Melbourna

Odmah pored Botanickog vrta

staza je gdje ljudi "brzo" hodaju ili

trce..

Voze biciklo.

Nisam vidjela NIKOGA  da nordickuje!!!!

Ja htjela

ali tolike su vrucine bile

mozda

ujutro u rane sate...recimo u 4-5 sati je

svjezije..

Ali

kako ja da ustanem nakon povazdanskog hodanja

i vracanja kuci navecer obicno oko ponoci...

I tako

"zaboravila" sam svoje stapove do povratka u moju maticnu luku..

Ovo je familija  rodom iz Koreje..

Moja Alma je poznala da bas iz Koreje su,bila je ona i u Koreji.

Meni su nekako svi ljudi Azije isti..slicni.

Moja Alma kaze

ogromne su razlike medju njima...

Rekoh negdje vec

sve sto valja u Australiji

ima veze sa njenim Velicanstvom..

Ali

kazu

mijenja se to...polako i diskretno.

Zar nije velicanstveno,kako

se palme stite od bolesti...

E sta me fasciniralo

skoro sve klupe po vrtovima Australije su drvene

domacinske,pitome

meni posebno drage...

Moja Alma rado je "malo" malo pa sjedala..na pet minuta

kako bi reci...

Radi tezak posao u Melbournu

Zeljna odmora...

Ali sama je izabrala

bas to tako u Melbournu...

Moja tanana Alma

zastala je pored ove buckave gospodje..

Bilo mi je dovoljno

i moj aparat je to zabiljezio...

Mozete iznajmiti ova kola

i gartenom se provozati...

Mene uvijek nanovo fasciniraju

eukaliptusi

veliki

snazni

visoki

mirisljavi...

 

Nakon fudbalskog  prvenstva

Australci su zavoljeli Njemce i Njemacku..Pisali su o gostoprimstvu Njemacke.

To im je bio povod

da pokusaju u Australiji napraviti uslove za igranje Evropskog fudbala..

Odmah uz Tenis-komplekse

prave veliki fudbalski stadion za Evropski fudbal...

Bit ce gotov najkasnije za godinu dana...

A o fudbalu..Evropskom i Melbournu

zivi bili pa citali..

Vrucine su tamo..velike..

Dragi moji

eto ova reportaza ovdje okoncava.

Do slijedece reportaze

uzivajte u postavljenim reportazama...kliknite na slike

uzitak je veci..

Vratite se slobodno unazad na moje postove

Za vas sam ih pravila..

Ali naravno u prvoj liniji za mene samu

kao moj pisani zapis iz Australije.

Vasa SpOnTy

Komentariši

