Australijske ikone

Kad dodjete u Sydney

odmah kao pod MORAM

dodju i misli

Opera Hous

Cuveni  Harbouer Bridge-Most luckih radnika

Botanicki vrt

sve te tri znamenitosti smjestene su na jednom cosku Sydneya...

Pa da podjemo u taj cosak..

Ja sam napravila punoooo fotografija

pokusat cu i vama prezentovati barem neke,one  najupecatljivije

mada bih vam najradije sve pokazala....

<a


href="http://3.bp.blogspot.com/__m0OmRsfvkM/SaLZXCuK__I/AAAAAAAAEy0/g9LMmxf0ewA/s1600-h/IMG_0227.JPG">

Projektant Opera Hous

Danac J.Utzon na pocetku je zamislio da se taj veliki objekat zavrsi za 4 godine.

Medjutim,nista nije stimalo..ni vrijeme a ponajvise matematika..NOVAC

Probio je plafon

a ni dokle stigao.

NAPUSTIO je NEDOVRSENO

1966 godine.

NIKAD vise nije se vratio na mjesto dogadjaja

Nikad nije UZIVO vidio zvoju zamisao...

Radovi su nastavljeni...umjesto 4 trajali su 14 godina!!!

Do kraja Opera Hous finansirana je iz

LOTO_igara!!!!!

Cudan finansijer,meni bar.

Svejedno

nista nije umanjilo ljepotu ove ljepotice...

 

Opera Hous OTVORENA je 1973 godine,citav svijet prenosio je uzivo otvaranje...

  <a

Vjencanje,a u pozadini Opera Hous

Ovaj mladozenja mora da je jako bogat..

Hem Opera Hous

HEM MLADA mlada....

Peceni krompiri,kajmak

i fantastican pogled..

Bilo nam je

POTAMAN

A veliki brodovi

posebna su atrakcija

Takav FILIGRANSKI rad

most

od celika je..

Ja kao rodjeni Zenicki Metalurg

mogu samo da dodam

SAVRSENSTVO..

Jedva sam mogla da se "odlijepim"

od te ljepote...

KONTRASTI

TIK pored mosta

To je vec

istorija...

Dragi moji bloggeri

mogla bih ja do sutra ovako...

ali

i ovo je ipak dovoljno,

htjela sam samo da vam sto vise "priblizim" daleku Australiju

i ove njene ljepotice.

Uzivajte

ja uvijek nanovo gledam i uzivam

sa mojim suprugom

a cesto i sama.

Vasa SpOnTy

ZABORAVIH.....

KLIKNITE

na slike

ljepse je.....

Komentariši

