I to je Melbourne :)

wetter.rtl.de/redaktion/wettercockpit/index.php

Malo mi je tesko zamisliti ovakav Melbourne.

Kad ja bijah u januaru i februaru

GORIO je…

Prosjecna temperatura bila je 40°C

DOZIVJELA sam i prezivjela i

47°C….

A sada kisa i hladno.Mislim da je mojoj Almi dobro hladno,jer joj je bilo i tada hladno kad bismo udji u klimatizovane shopinge.

Draga Alma

obuci se toplo

Nema ti druge.

2 responses to “I to je Melbourne :)

  1. Ovo ti je super! 😉

    • Meni je Australija,jednostavno,u srcu ostala:)
      neizbrisivo.
      I zato je pratim i kad nisam tamo
      sve me interesuje a ako Bog da
      obecala sam i svom dragom suprugu da cemo ici tamo zajedno.Mora i on to da vidi:)
      I svima koji imaju mogucnost isto bih to preporucila
      Australija se mora,barem,vidjeti.
      Lijep pozdrav i hvala da si ovdje svratio.
      ugodan ti dan:)

Komentariši

