Neka kise..Neka blata:) Ja bas uzivam:)

20090714-_MG_5784-Edit

2 responses to “Neka kise..Neka blata:) Ja bas uzivam:)

  1. Ja bas ovo volim da gledam, dijecije radosti. Vozdruljak draga moja:-)

    • Eh
      djeca su moja ljubav najveca:)
      Obozavam djecu
      svaki uzrast za sebe:)
      ovako su i moji sinovi
      kad mali bili
      Pogotovo mladji
      bio sejtan..nigdje blata
      on blatnjav…
      Masina za ves nije imala pauze:)
      Divna sjecanja…
      Pozdravljam i ja tebe Mayo:)
      sad ces ti u nase krajeve,bas te briga.Tako i treba
      Hodaj
      ne miruj
      JEDNOM si mlada:)
      pusa:)

Komentariši

