Ulicama Melbourna

IMG_0528Svaki put kad ovuda nailazile smo

ova dama je drzala svoj solo-koncert.

dostojanstveno…i rekla bih najvise za svoju dusu…

Bila je,nekako u svom svijetu..Daleko

od nas,slucajnih prolaznika

IMG_0638

Ovaj gospodin

koji izgleda da nema kod kuce ni vodu niti kupatilo

a mozda

samo je "pridonosio" sparanju vode

jer su ulice Melbourna bile oblijepljene molbom

da se voda stedi..jer je nema dovoljno.

Pogled na Federation Squar sa Eureke,najvise zgrade u Melbournu.IMG_0957

I

moja slabost

zalasci sunca

Ovoga puta pogled sa Federatio Squar..zalazak je fascinirajuci

meni bar

Tesko mi je bilo preskociti bilo koju gradjevinu Melbourna…

Rasprodajeeeeee

Pa kud kad sam ja tu

MOJA slabost..Shoppingovanje

Je li i vama lijepo ko sto je meni?

 

Mozete i kocijom

do vas je…

Cim predjete ovaj most,i rijeku Yarru..ljepoticu Melbourna

vec ste u Tenis svijetu…

Melbourne Aquarium (Viđeno spolja)

Melbourne Aquarium..

Smjesten pod zemljom…

Atrakcija je najveci vodeni bazen

2000 kubika vode

i njen stanovnik

ajkula…..

Nismo htjele cekati da gledamo

tu atrakciju…

Kad se umorite lunjajuci i lunjajuci

ovdje se fino moze  nesto lijepo i pojesti. Svako moze naci sta voli..

Grci imaju kuhinju slicnu nasoj…

Ja sam

sarmu jela

i baklavu..

BILA pozelila…

Kliknite na slike

Velik je Melbourne

i

grehota ga gledati u malom izdanju…

Vasa  SpOnTy  ❤ ❤ ❤

1 responses to “Ulicama Melbourna

  1. Ne znam kako su mi nestale slike!!!Ali imam ih ja sve na mojoj EXTERN fest platte..Postavit cu ih ponovo..

Komentariši